Sitodruk

Dzięki tej technice oznakujemy duże płaskie powierzchnie w niskiej cenie. Sitodruk doskonale sprawdza się na parasolach, koszulkach polo, czapkach. Dzięki tej technice naniesiemy kolorowe logo na t-shirt. Nadruk powstaje przez wykonanie matrycy drukarskiej, którą następnie przykładamy do znakowanej powiechrzni. Farbę za pomocą rakla przeciskamy przez siatkę matrycy. Powstaje wyrazista grafika z dużą intensywnością barw. Możliwość zastosowania do 6 kolorów nadruku

Tampodruk

Ekonomiczna i tania metoda nadruku na małych powierzchniach. Często stosowana w przypadku drobnych gadżetów takich jak: plastikowe długopisy, wizytowniki, czy USB. Technika możliwa do zastosowania na płaskiej powierzchni o niewielkich wymiarach np plastik, drewno, szkoło, metal.

Nadruk tworzony jest przez tampon przygotowany z gumowej matrycy, która dokładnie odzwierciedla przesłane logo. Farba nanoszona jest na tampon, następnie przenoszona na dany produkt. Maszyny pozwalają na zastosowanie do 4 kolorów nadruku

Haft komputerowy

Najważniejszą zaletą haftu jest jego trwałość i odporność na ścieranie. Produkty oznaczone haftem, można swobodnie prać w pralce. Idealne sprawdzą się, gdy chcemy oznakować koszule, koc piknikowy, ręcznik, kurtkę, polar, czapkę. Po przesłaniu logotypu komputer oblicza ilość ściegów potrzebnych na odwzorowanie logo na tkaninie, tworzymy program haftujący który definiuje położenie logotypu oraz ilość wykonanych ściegów. Mamy wtedy pewność że wszystkie hafty będą identyczne. Maksymalnie możemy zastosować haft 6 kolorowy.

Grawer laserowy

Pozwala szybko oznakować produkty, w odróżnieniu od nadruków, nie musimy czekać aż wyschnie farba drukarska. Towar po zakończeniu grawerowania jest od razu gotowy do wysyłki. Grawer możemy nanieść na: metalowe długopisy, piersiówki, drewniane USB, jak i inną elektronikę np: Powerbank. Laser ściera wierzchnią warstwę materiału ujawniając wewnętrzną fakturę. Nie mamy wpływy na kolor graweru, uzależniony jest od materiału z którego wykonany jest dany przedmiot. W większości jest to odcień miedzany, srebrny lub biały.

Termotransfer

W przypadku małych ilości zamawianej odzieży ekonomicznym wyborem staje się termotransfer. Stosowany przy znakowaniu takich tekstyli jak: czapki, t-shirty, koce, koszule polo.

Aby nanieść logo za pomocą transferu, musimy wydrukować projekt na siatce, którą pokrywamy klejem. Tak przygotowaną siatkę przykładamy do znakowanego materiału, zamykamy maszynę pod naciskiem. Wysoka temperatura prasy utrwala logo na materiale. Nadruk termotransferowy odznacza się wiernym odwzorowaniem kolorów, wysokiej jakości szczegółami, nawet drobnego tekstu. Znakowanie w jednym kolorze.

Druk bezpośredni

Ekonomiczny sposób znakowania ceramiki reklamowej. Wykorzystywany przy znakowaniu: kubków, filiżanek, kufli gdzie projekt nie jest skomplikowany a kolory występują bez przejść tonalnych. Proces wygląda podobnie jak w przypadku znakowania sitodrukiem: przygotowujemy sito drukarskie przez które prasa automatyczna przeciska farbę, która nanoszona jest np na kubek. Następnie ceramikę umieszcza się w piecu, gdzie w temperaturze 800*C nadruk zyskuje odporność na działanie zmywarek. Znakowanie do 6 kolorów.

Kalkomania ceramiczna

Najpopularniejsza metoda znakowania ceramiki, pozwalająca wiernie odwzorować kolory oraz kształty na dużych powierzchniach. Kalkomanią możemy nanieść nawet bardzo skomplikowane projekty, np zdjęcia. Zaletą jest możliwość naniesienia znakowania w trudno dostępnych miejscach jak spód , wewnętrzne ściany, dno, bądź ucho ceramiki. Kalkomanię ceramiczną stosujemy na wszystkich produktach z działu ceramika reklamowa tj: kubki, filiżanki, kufle, kubki szklane. Proces znakowania rozpoczynamy od wykonania kliszy, która pozwoli nadrukować projekt na specjalnym papierze. Papier pokrywany jest lakierem umożliwiającym transfer nadruku, który przenosi się ręcznie na ceramikę. Ostatecznie ceramika trafia do pieca gdzie nadruk wtapia się w podłoże zyskując odporność na działanie zmywarek.

Tłoczenie

Jeżeli zależy nam aby logo nabrało bardziej eleganckiego wizerunku tłoczenie jest odpowiednim wyborem. Subtelne kontury wytłoczone w miękkim materiale zwracają się siebie uwagę, idealnie ozdobi portfel skórzany, notes w miękkiej oprawie lub etui na wizytówki. Tłoczenie wykonujemy matrycą, wcześniej przygotowaną z twardego metalu. Pod wpływem prasy i wysokiej temperatury, matryca pozostawia w materiale wytłoczony kształt logo. Mamy możliwość dodatkowo urozmaicić tłocznie dodając kolorową folię np złotą lub srebrną, która wypełni tłoczenie.

Dołącz do sprawdzonego zespołu i przekonaj się sam, jak łatwo, szybko i bezpiecznie zamówisz materiały promocyjne u nas.
Zapraszamy do zapoznia się z ofertą w naszym sklepie.