Czy gadżety reklamowe mogą stanowić antyreklamę? - Mugline Czy gadżety reklamowe mogą stanowić antyreklamę? - Mugline

Czy gadżety reklamowe mogą stanowić antyreklamęZamawiając  gadżety reklamowe chcemy wypromować swoją firmę czy usługę, ale czy możemy odnieść całkowicie odwrotny skutek. Na co zwracać uwagę żeby nie popełnić błędu?

Estetyka  to podstawa

Dobry gadżet reklamowy musi się odpowiednio prezentować, dotyczy to zarówno kubków, długopisów czy koszulek. Całość musi wyglądać ładnie i przejrzyście. Dlatego unikajmy nadmiaru informacji w tym przypadku mniej znaczy więcej. Postawmy też na charakterystyczne logo. Jeśli go nie mamy, zapłaćmy za projekt. To inwestycja, która szybko się zwróci. Charakterystyczne logo pozwoli nam wyróżnić się spośród konkurencji.

Dobra jakość

Zamawiając gadżety reklamowe zwracajmy też uwagę na jakość. Najtańsze długopisy mogą w błyskawicznym tempie się psuć, a  koszulki blaknąć. Zastanówmy się czy chcemy kojarzyć się z rzeczami niskiej jakości. W tym przypadku warto zainwestować więcej pieniędzy, wszak gadżety  są  wizytówką naszej firmy.

Leave a Reply

Translate »