Czy wciąż warto inwestować w gadżety reklamowe? | Mugline Mugline Czy wciąż warto inwestować w gadżety reklamowe? | Mugline

Od wielu lat firmy używają gadżetów reklamowych. Poszerzają zasięg, budują przyjazne relacje z klientem i są świetną reklamą. Jednak powstały nowe metody na poszerzanie zasięgu. Zatem warto zrezygnować z krówek czy długopisów?

Nowości

Powstało wiele nowoczesnych rozwiązań co do promocji firmy. Lepsza pozycja w przeglądarce, banery reklamowe, a nawet kampanie internetowe. Coraz więcej firm korzysta z tych usług, ponieważ dają widoczne rezultaty. Są to świetne metody na poprawienie swojej pozycji w internecie.

Zalety gadżetów

Wszystkie powyższe metody świetnie się sprawdzają, lecz gadżety reklamowe nie stały się bezużyteczne. Nadal pełnią swoją funkcję i nie odstają od konkurencji. Produkty, które otrzymują od firmy zostają z nimi na dłużej. Przypominają o firmie i wzbudzają pozytywne emocje. Firmowa krówka poprawi klientowi dzień, natomiast nowe metody będą miały problem wywołać podobny efekt. Dlaczego? Bo pomagają firmie w internecie, a nie w spotkaniu z klientem. Wyobrażacie sobie stoisko na targach lub evencie bez żadnego gadżetu? Było by pusto i nikt by nie chciał nawet podejść.

Gadżety reklamowe są potrzebne każdej firmie. Dzięki nim budujemy wizerunek firmy. Bez drobnych prezentów byłby mniejszy zasięg oraz ludzie by rzadziej odwiedzali firmę. Konkurencja z małymi upominkami była by ciekawsza dla klienta, dlatego że każdy lubi coś dostawać.

Podsumowanie

Owszem, są nowe metody promocji, ale nie wykluczają z użytku tych starszych. Wybór między jednym z nich jest dużym błędem. Warto przemyśleć głębiej sprawę i pogodzić te dwie metody. Dobra reklama w internecie + gadżety reklamowe dadzą naprawdę pożądane rezultaty. Klient otrzyma miłe opinie, sprawdzi ofertę, a jak odwiedzi firmę to dostanie dodatkową dawkę pozytywnych emocji.

Leave a Reply

Translate »