pomyślenie dodany do koszyka.

Dlaczego firmy kupują tanie gadżetyBędąc na targach można zauważyć, że większość gadżetów jest bardzo tania. Często są nimi długopisy, słodycze czy smycze na klucze. Dlaczego firmy nie inwestują w drogie gadżety reklamowe?

Duża ilość

Jednym z wyznaczników kupowania tanich przedmiotów jest ich duża ilość. Posiadając więcej, możemy obdarować większą ilość osób. Na różnych targach czy eventach warto jest postawić na drobne upominki. Każdy z uczestników będzie zadowolony. W cenie jednego głośnika można mieć ponad 40 długopisów. Droższy prezent zostanie lepiej zapamiętany, lecz tylko przez jedną osobę. Dlatego ważne jest aby dobrze wykorzystywać gadżety. Drobne prezenty warto wykorzystywać, aby rozdać jak największej ilości osób. Natomiast droższe upominki dać do rywalizacji np. konkurs.

Użyteczność

Wiele tanich gadżetów jest bardzo przydatnych. Wybierając długopisy można nimi wyposażyć biuro. Jednak nadają się również jako reklama, czy zachęcenie do zainteresowania się ofertą firmy. Mając kontakt z klientem warto jest podarować drobny prezent. Długopis nadaje się do tego idealnie. Dzięki jego cenie nie będzie nikomu szkoda go podarować, a efekty mogą być zadowalające.

Inwestując w krówki reklamowe też nie wydamy dużo pieniędzy, a ich ilość będzie ogromna. Częstując nimi potencjalnych klientów jest większa szansa na zachęcenie ich do skorzystania z oferty. W oczach tych osób firma automatycznie plusuje.

Podsumowanie

Firmy kupują tanie gadżety reklamowe ze względu na ich ilość i użyteczność. Mają szansę zachęcić większą ilość osób niż korzystając z drogich przedmiotów. Jednak tworząc nagrody warto jest pomyśleć nad droższymi prezentami.

Skomentuj

Translate »