pomyślenie dodany do koszyka.

Wiele osób zakładając własną firmę uważa, że wystarczy zrobić promocję, reklamę graficzną, zaproponować niską cenę i sukces murowany. Jest to jednak błędne myślenie. Trzeba stworzyć odpowiedni wizerunek firmy, który wyróżni się na tle konkurencji. W jaki sposób to zrobić?

Reklama podstawą wizerunku firmy

 

Podstawą wizerunku firmy jest niebanalna reklama.

Możemy zapłacić na promocję firmy w mediach. Stosuję się też kampanię offline, czyli wszelkie działania, mające wpłynąć na świadomość konsumentów, kreować pozytywny obraz oraz promować markę. Na pewno korzystałeś z usług kurierskich. Wszyscy dostawcy przesyłek danej firmy posiadają ubrania tj. polary, koszulki oraz czapki z logo. Tak samo wszelkie formularze, długopisy, jak również smycze. Pracownicy mają odpowiedni, ujednolicony strój oraz akcesoria z wizerunkiem holdingu. To właśnie daje wrażenie spójności oraz poczucie profesjonalizmu i wzbudza zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Dobrym rodzajem promocji jest oferowanie klientom prezentów, które można wykorzystać. Dodatkowo sprawiają, że potencjalny klient wyrabia sobie pozytywną opinię, a używając danego przedmiotu siłą rzeczy będzie zerkał na logo. Jest to ważne, ponieważ marka zostanie zapamiętana. Popularne są drobiazgi w postaci kubków, toreb, notatników, akcesoriów biurowych, małych elementów, jak odblask, pendrive’y, jak również w ostatnim czasie skrobaczki. Modne są również słodycze znaczone wizerunkiem firmy.

Warto również pomyśleć o takiej formie reklamy, która dodatkowo zwiększy świadomość marki wśród potencjalnych konsumentów.

Skomentuj

Translate »