Wszyscy lubimy prezenty, szczególnie niespodziewane. Podarek od obcej osoby może być bardzo przyjemnym zaskoczeniem. Obdarowana osoba często czuje się zobowiązana, aby się odwdzięczyć. Marketingowcy wykorzystują to bezbłędnie i zwiększają w ten sposób zyski firm, dla których pracują. Jednym ze szczególnych rodzajów podarunków, są żelkowe gadżety reklamowe. Przyciągają one uwagę wielością kolorów i ciekawymi kształtami.
Prezent na przywitanie
Podarek promocyjny można wręczyć potencjalnemu klientowi na przywitanie. Jest to dobry sposób na złapanie kontaktu i zagajenie rozmowy. Kiedy klient przyjmie upominek, możemy przenieść rozmowę na rzeczywiście interesujący nas temat.
Prezent na pożegnanie
Po spotkaniu z klientem warto się postarać, aby ostatnie wspomnienie jego wspomnienie było pozytywne. W łatwy sposób dokonamy tego wręczając mu jakiś drobny podarek. Mogą to być np. żelki, które cieszą się wielkim powodzeniem.