pomyślenie dodany do koszyka.

Każdego dnia spotykasz się z mnóstwem przedmiotów należących do konkretnych marek, mających na celu reklamę danej firmy. Zastanawialiście się jednak, jak to się zaczęło?

Gadżety reklamowe - jak to się wszystko zaczęłoTak naprawdę, pierwsze znakowania miały miejsce już za czasów starożytnych. Wielcy władcy nakazywali nanosić ich wizerunek, słowa bądź nazwiska, aby ludzie wiedzieli do kogo dana rzecz należy, albo za kogo panowania powstała.

Prekursorem był Jasper Meek w latach 70-siątych, mający swoją drukarnię gazet i czasopism. Chciał on zapełnić lukę podczas przestoju, aby mieć dodatkowe zyski. Wymyślił on nadruk zachęcający do kupna butów, na plecakach dzieci uczęszczających każdego dnia do szkół. Była to darmowa reklama, z której obie strony czerpały korzyści.

Dzisiaj, gadżety reklamowe to bardzo powszechny sposób promowania firmy, wpływający na wizerunek marki. Jest doskonale odbierany przez konsumentów, którzy czują się doceniani. Poza budowaniem relacji z klientami, wpływamy na ich pozytywną opinię oraz reklamujemy się.

Dopasowując przedmiot do ich potrzeb oraz wizerunku firmy, mamy pewność, że będą z niego często korzystać. Ma to być rodzaj pozytywnego wrażenia poprzez zapamiętanie giftu, zachęcając potencjalnego klienta bądź doceniając stałego konsumenta do skorzystania z usług firmy.